اس ام اس عاشقانه ۲۰ مهر ۸۹


اس ام اس عاشقانه ۲۰ مهر ۸۹

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه؟ اما الا با تو به زیباترین جوابم رسیدم

_______________________

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق میگردی؟ عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری

_______________________

به سلام دل نمیبندم، از خداحافظی ها غمگین نمیشوم، دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی

_______________________

خدایا طاقت هجرش ندارم، تو میدانی که او را دوست دارم، شده در زندگی لیلای عشقم، و من مجنون عشقش در دیارم

_______________________

چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است، بوسه از باغ لبت خواهش لبهای من است

_______________________

هر چه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم، سینه میگوید که من تنگ آمدم، فریاد کن

_______________________ 

۱ ۲ ۳ ۴ هزار هزار، قطار قطار، پاییزو بهار دیوانه وار تو لاله زار، تو بشه زار مثل بهار، بالا بری پایین بیایی دوستت دارم دیوونه وار

_______________________

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه بیدار است / آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد، آن یکی بیدار است

_______________________

پنهای نیست جز آوار / رفیقی نیست جز دیوار / کجایی ای چراغ عشق / مرا از سایه ها بردار

_______________________

چو گل های شقایق داغدارم / بیا پرانه شو بنشین کنارم / بزن مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ای این روزگارم

_______________________

شب ساعت ابری مرا داد به تو / افتاد نگاه خسته ی باد به تو / باران زدو خیس شد تن خاطره ها / باران زد و باز یادم افتاد به تو

برترین مطالب وب از دیدگاه کاربران :

    استفاده های متفاوت از کتاب (عکس)

  تصاوير بسيار زيبا از بازتاب

  عکس : مراحل تکوین جوجه از تخم مرغ

  مجسمه‏های جالب

  تصاویری نادر و عجیب از شکار یک گنجشک توسط قورباغه

  تصاویر زیبا از اعماق اقیانوس

  هنرنمایی با قوطی های کنسرو

  عکس های دیدنی از جزایر قناری

  ده عكس برتر حيات وحش

پاسخی بگذارید

